اعتراف پسر به کشتن پدر بداخلاق

ایسکانیوز : پسری عصیانگر که پدرش را از زندگی حذف کرد در دادگاه کیفری فارس پای میز محاکمه ایستاد و لب به اعتراف گشود.

به گزارش گروه حوادث ایسکانیوز ،  رسیدگی به این ماجرا از سال 1383 پس از آن آغاز شد که زنی کهنسال به کلانتری شهرستان لامرد رفت و از ناپدید شدن فرزند 50 ساله اش «مرتضی» خبر داد.
تلاش پلیس برای کشف کلید معما ادامه داشت که کارآگاهان به پسر 23 ساله این خانواده مظنون شدند و وی را دستگیر کردند.
«مهدی» در بازجویی مقدماتی ، خود را بی گناه خواند اما با دیدن مدرک های دادگاه پسند چاره ای جز بیان حقیقت نیافت : «پدرم خیلی بداخلاق بود و مدام تمامی اعضای خانواده را اذیت می کرد.»
وی اضافه کرد : در آن شب شوم باز هم پدرم به خاطر موضوعی پیش پا افتاده با من درگیر شد و ناسزا گفت.به هنگام درگیری ، من و پدرم تنها بودیم و ناخواسته او را هل دادم که سرش به دیوار خورد و جان باخت.از شدت ترس و دستپاچگی نمی دانستم باید چه کار کنم.همان موقع با دوستم «محسن» تماس گرفتم و کمک خواستم.ما با هم جنازه را به حیاط کشاندیم و داخل باغچه دفن کردیم.
به دنبال این اعتراف های تکان دهنده ، بقایای جنازه پوسیده «مرتضی» از زیر خروارها خاک به بیرون کشیده و به پزشکی قانونی سپرده شد.همچنین با تکمیل تحقیق پلیس ، کیفرخواست صادر و به شعبه پنجم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد.
در تازه ترین نشست رسیدگی به این ماجرا که به ریاست قاضی «رضاییان» تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان ، کیفرخواست را خواند.سپس شاکیان خصوصی در جایگاه ویژه قرار گرفتند و حکم اشد مجازات خواستند.گزارش ایسکانیوز می افزاید ، نوبت دفاع به «مهدی» که رسید بار دیگر پدرکشی را گردن گرفت و اظهار داشت : من دیگر توان تحمل رفتار او را نداشتم و از همه چیز و همه کس بیزار شده بودم.حالا اما به شدت پشیمانم و عاجزانه طلب عفو دارم.
در ادامه این محاکمه «محسن» در جایگاه ویژه ایستاد و خود را بی گناه خواند : «ادعای مهدی درباره من کذب است.من هرگز در دفن پدرش با او همدست نیودم.مهدی این موضوع واهی را مطرح کرده تا برای خودش شریک جرم داشته باشد.»
در پایان ، هیئت قضایی با اعلام تنفس وارد شور شد و ادامه محاکمه را به آینده نزدیک موکول کرد.

پاسخی بگذارید

