سخنی از دکتر شریعتی

دموکراسی میگوید: رفیق حرفت را خودت بزن نانت را من می خورم !
مارکسیسم میگوید: نانت را خودت بخور حرفت را من میزنم!
فاشیسم میگوید: نانت را من میخورم،حرفت را هم من میزنم،تو فقط برای من کف بزن!
اسلام حقیقی میگوید: نانت را خودت بخور،حرفت را هم خودت بزن،من برای اینم که به حق برسی!
اسلام دروغین میگوید: تو نانت را بیاور بده به ما،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن…اما حرفی که ما میگوییم!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! !!

3 پاسخ

  1. اسلام دروغین میگوید: تو نانت را بیاور بده به ما،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن…اما حرفی که ما میگوییم!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! !!

    +

    • من باید بگم که اون زمانی که مرحومدکتر اینحرف رو زد نمی دونسته یه روزی اینها کار رو به اینجا میرسونن که متاسفانه ملت از دین زده بشن

  2. خدا کسی را که سبب فرار جوانان از اسلام شده را نبخشد

پاسخی بگذارید

