جندالله رهبری ديگری برای خود انتخاب کرد

گروه جند الله طی اطلاعيه ای خبر از انتخاب جانشينی برای عبدالمالک ريگی داد. در بخشی از اين اطلاعيه آمده است :
یدینوسیله جنبش مقاومت جندالله به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که پس از حادثه جانکاه دستگیری رهبر جنبش ، کمیته مرکزی جنبش طی نشستهائی با تمامی اعضا و متحدین جنبش ، موضوع جانشینی و همچنین مسئولیت اجرائی جنبش را در غیاب رهبر مورد بررسی قرار داد و امروز در نشست نهائی و اخیر به اتفاق آرا و با موافقت همه اعضای جنبش و همچنین با موافقت همه متحدین حاج محمد ظاهر بلوچ به عنوان جانشین امیر عبدالمالک انتخاب شدند و همه مبارزان با ایشان در راستای آرمانها واهداف والای امیر عبدالمالک بیعت نموده و پیمان نبرد تا مرگ بستند.

22 پاسخ

  1. بايد قدر زمان را بدانيم و بيشتر براي هدف مقدس مان تلاش كنيم. شايد اگر جدي تر بخواهيمش؛ بهار آزادي بر ما هم فرود آيد. بهاري كه تاوانش را از قبل داده ايم. اين خاك، گواه ماست. خاكي كه پيكر نوگلان ما را به وديعه گرفته، تا ما نيز مصمم تر قدم برداريم و سبزش كنيم. بهاري اش كنيم. ايمان دارم كه ما سبز مي شويم. ما هزينه يك بهار بزرگ را داده ايم. ما تاوان بهار را داده ايم و مي دهيم، پس سبز مي شويم.

  2. بنام خداوندمتعال باسلام کسیکی در راه خداوندبزرگ ومتعال وپیروی ازحضرت محمد(ص)با نیت پاک جهادکنداجرش باخداوندمهربان است ازخداوندمتعال خواستارم که ازاشتباهات مابگزرد وبه راه راست هدایت کندتاازپیروان راستن قرآن وسنت باشیم ودین توحیدویکتاپرستی رازنده کنیم پیروزی وشکست باخداوندبزرگ است اجرکم عندالله

    • مرگ بر دشمنان خدا که با نام خدا دلار از آمریکا میگیرن
      و با یاد خدا خون میخورن!!!!!!!!!
      جدا آخر الزمان شده
      مهدی به جان مادرت زهرا بیا

      • دوست من زیاد احساساتی نشو واقعا اگه به دنبال حق حقیقت میگردی کتاب زیر رو دانلود کن و بخون تا اینکه هم در این دنیا و هم در اون دنیا عاقبت بخیر بشی. البته کتابهای زیادی در این سایت هست که بهت پیشنهاد می کنم حتما بخونشون. موفق باشی (البته این و بگم که منم یک روزی مثل شما خیلی متعصب بودم ولی خدا این لطف و کرد که مسیر حقیقت را پیدا کنم)
        کتاب: بررسی علمی در احادیث مهدی( نویسنده آیت الله العظمی سید ابوالفضل برقعی)
        http://67.228.229.69/ebook/view_book.php?rowID=319
        یا کتاب زیر
        http://67.228.229.69/ebook/view_book.php?rowID=414

      • بشین بینیم بابا

  3. بنام خداوندبزرگ آقای حیسن دیدگاه شماست خوب آمریکاهم میگویدهرکس بامانیست برماست وتروریست است پس کسیکی به ا صحاب پیامبر(ص)توهین کندمسلمان است

  4. مر بر حکومت دیکتاتوری خامنه ای فرعون

    درود بر امیر عبدالله مالک ریگی

  5. درسته که ریگی جنایت زیادی کرده ولی این جنایتها دست پرورده حکومت اخوندی که به این شکل نمایان میشه اینا فکر میکنن با گرفتن ریگی و مجازات ریگی دیگه کسی این گروه رو رهبری نیکنه .باید فکر اساسی کنن که مردم بلوچ حق زندگی داشته باشن که متوصل به ریگیها نشن برای گرفتن انتقام خفته خودشون

  6. چرت نگو بابا
    همچین نوشته انگار جدایی طلبان باسک هستن
    چهار تا بچه توی کوه و کمر چه غلطی میخوان بکنن

  7. واعدو لهم مستطئم من قوه

  8. ماشالله به ادب و اخلاقت مهران . ماشالله

  9. خاک تو سر همتون !!! آخه شما از سیاست چی می دونید.

  10. عبدالمالك يعني بنده مالك
    يعني بنده او

    «اي كساني كه ايمان آورده ايد
    مبادا بميريد اما تسليم نشده باشيد»

  11. آمریکا هیچ غلتی نتونسته بکنه چه برسه به امثال ریگی و جانشینش
    آخه آدم کشی و قتل و غارت که هنر نیست

  12. هموطنان
    هم کیشان
    ظهور منجی نزدیک است
    مراقب باشیم اگر از یارانش نیستیم و شمشیر به دست در رکابش،لا اقل از دشمنان و مغضوبینش نیز نباشیم.
    راه را پیدا کنیم.
    ربنا،اهدنا الصراط المستقیم

  13. ظهور نزدیک است

  14. سلام و ممنون…..راستی من مشکلی دارم و هر طور خواستم با 20/30 تماس بگیرم نشد…و با عذر خواهی اینجا مزاحم شدم تا شما قبول زحمت نمایید .مشکل من در مورد دو شرکت کلاه بردار بدر سرویس و بدر الکتریک است موضوع اینکه این دو شرکت سخت افزار میفروشند با گارانتی و زمان تعهد با بی شرمی و بی ادبی جواب لایق خودشان میدهند و اینجا قضیه درست مانند دزدان سر گردنه……….خب زیاد حرف زدم خواهش میکنم شما که در امر خبر هستید این مشکل من ومن ها رو به گوش مسولان خواب الود برسانید شاید…. راستی مشکل شخصی بنده اینکه که یک مادر بورد msiv2 دارم و پنج ماه گارانتی دارد واین دو شرکت گارانتی خودشان را انجام نمی دهند …….میدانم اینجا نباید مزاحم میشدم اما کو چاره ای بالاخره شما خبر نگارید شما وکیل این خبر را رسانه ای کنید تا ما به حقمان برسیم….حق یارت

  15. عبدالمالك خر كيه؟كشتن دو تا سرباز بي گناه كه هنر نيست.

  16. عبدالمالک کسیست که به خاطر تبعیض قایل شدن امکانات در مناطق بلوچ و سنی نشین بوجود آمد .

  17. الان تو زندان ایران رهبر قبلی گروه جنده ریگی رو دارن می کنن به سایت کثیفتون تسلیت عریز می کنم فردا هم قرار کروبی نامه ای در مورد چوب تو آستین کردن رهبر کثیف وهابی ریگی بنویسه / ریگی سگ کثیف وهابی خدا ی زمین و آسمان لعنتت کنن و تمام وهابی کثیف که با پول عرب ها مادر … جنایت می کنن

بیان دیدگاه