افسردگی شدید رهبری بعد از استماع مرگ بر خامنه ای

خبرها از تهران حاکی از اجرای نمایش تازه ای تحت عنوان» شرفیابی و درخواست عفو و انابه در حضور رهبری»است. شنیده ها حاکی از آن است که علت اصلی اجرای این سناریوی جدید افسردگی شدید آقای خامنه ای بعد از استماع شعار های تظاهرکنندگان ماههای اخیر علیه وی است. رهبر جمهوری اسلامی در دیدار آیت الله موسوی اردبیلی با وی بشدت از شعارتظاهرکنندگان علیه خود گلایه کرده بود

یک پاسخ

  1. سلام و ممنون…..راستی من مشکلی دارم و هر طور خواستم با 20/30 تماس بگیرم نشد…و با عذر خواهی اینجا مزاحم شدم تا شما قبول زحمت نمایید .مشکل من در مورد دو شرکت کلاه بردار بدر سرویس و بدر الکتریک است موضوع اینکه این دو شرکت سخت افزار میفروشند با گارانتی و زمان تعهد با بی شرمی و بی ادبی جواب لایق خودشان میدهند و اینجا قضیه درست مانند دزدان سر گردنه……….خب زیاد حرف زدم خواهش میکنم شما که در امر خبر هستید این مشکل من ومن ها رو به گوش مسولان خواب الود برسانید شاید…. راستی مشکل شخصی بنده اینکه که یک مادر بورد msiv2 دارم و پنج ماه گارانتی دارد واین دو شرکت گارانتی خودشان را انجام نمی دهند …….میدانم اینجا نباید مزاحم میشدم اما کو چاره ای بالاخره شما خبر نگارید شما وکیل این خبر را رسانه ای کنید تا ما به حقمان برسیم….حق یارت

پاسخی بگذارید

