به نقل از سبز نیوز : گناه مادر سرطانی من چیست که از تحریم ایران زجر بکشد؟

می گویند تحریم ایران برای تحت فشار قرار دادن حکومت است، اما همه می دانند در این میان مردم، یعنی اکثریت بی گناه هستند که زجر خواهند کشید که متأسفانه این مسأله را هیچ یک از طرفین نمی خواهند درک کنند. من نمی دانم گناه مادر سرطانی من چیست که باید از دارو و تجهیزات درمانی محروم باشد تا حکومت ایران به قول خود به انرژی هسته ای دست پیدا کند. مادر پنجاه و پنج ساله من سمبل یک مادر فداکار شرقی است، مثل تمام مادران دنیا عزیز و دوست داشتنی که امروز درد جانکاه سرطان به جانش افتاده است.

تصویر کردن مادری که سه فرزند فوق لیسانس تقدیم جامعه ایران کرده برای ما ایرانیها سخت نیست. مادر من نه لاییک است، نه مسلمان تروریست، نه جنگ افروز است، نه نوبل صلح برنده شده، یک زن معمولی ایرانی، یک مادر ویک بیمار بی گناه محتاج درمان است. من جواب این سؤال را که چرا باید ددمنشان صحیح و سالم باشند و مادر پاک من از این درد رنج بکشد را به خدا واگذار می کنم، اما اینکه چرا باید مانند بسیاری دیگر از درمان محروم باشد را نمی فهمم و به پای یک حکومت خودخواه و ظالم و سیاست کثیف دنیا که تنها به فکر منافع خود هستند می نویسم. طبعا انتظاری از حکومتی که در روز روشن مردمش را وحشیانه سرکوب می کند ندارم، اما برای من طنز تلخی شده که مرد برنده جایزه صلح نوبل راه دسترسی به تجهیز درمانی را بسته است! داروی درمانی که تازه باید در انتظار نوبت ماند و قیمت آن تا آمپولی یک میلیون تومان می رسد به کنار، تازه داروخانه دولت اسلامی ما برای تحویل دارو اول سر بی مو شده مادرم را چک می کند که مبادا بیمار واضح الحال دروغ بگوید! دستگاه پرتو درمانی مناسبی هم که به کمک قاچاق به طریقی وارد شده بود هم تا اطلاع نامعلوم ثانوی خراب است (عکسها ) و مادر من و باقی بیماران باید تا زمان نامشخصی صبر کنند. صبر مادر من زیاد است، عذاب می کشد و تنها لب می گزد، اما افسوس که ریشه های خرچنگ سرطان صبر و تحریم نمی فهمند و هر لحظه در جان گوهر زندگی من پخش می شوند

یک پاسخ

  1. اگر کمکی از دست من که دست اندر کار بهداشت و درمان هستم بر می آید بفرمایید مطمئن باشید دریغ نخواهم نمود
    sia_2075@yahoo.com

پاسخی بگذارید

