محکوم به اعدام است کمکش کن هموطن

محمد یوسف رشیدی مورخ 6/9/88 در خانه پدری خود در نوشهر توسط وزارت اطلاعات بازداشت شد و تنها خبری که از خانواده اش در اختیار دوستان وی قرار گرفته است خبر اعتصاب غذای او در بازداشتگاه اداره ی کل اطلاعات اطلاعات استان مازندران است. محمد یوسف رشیدی یکی از فعالان دانشجویی چپگرای دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران است که در اعتراضات دانشجویی علیه حضور احمدی نژاد در دانشگاه نقش برجسته ای داشت و از زمان سخنرانی محمود احمدی نژاد در دانشگاه پلی تکنیک در تعلیق از تحصیل به سر می برد. او در هنگام سخنرانی احمدی نژاد پلاکارد بزرگی را در مقابل او بالا برده بود که روی آن نوشته شده بود:«رئیس جمهور فاشیست، پلی تکنیک جای تو نیست

90 پاسخ

  1. صد رحمت به یزید خاندانش

    • مرگ بر سوسياليسم

    • برو بابا زنده باد احمدي نژاد شرمنده بنده هيچ وقت با ماشين حساب خراب حساب كتاب نمي كنم اين سايت همان ماشين حساب خرابه است اين مردك هم محكوم به اعدام نشده اين آرزوهاي اين مزدورهاست كه بين ما دعوا راه بيندازند از قديم هم معروف بودند به تفرقه بنداز و حكومت كن حالا 4تا بچه مچه هيجاني ميشن دل اينه خوش ميشه خدا را شكر كه دشمنان ما از احمقها هستند

  2. چه طور در این مملکت می توانی به کسی کمک کنی؟
    وقتی که به خودت هم نمی توانی کمک کنی؟
    هر روز فقط نفرین به حکومت می کنیم

  3. جانا سخن از زبان ما میگویی درووووووود بر شجاعتش

    • خاك تو سرش ابروي ما را برد به مردي كه عزت را براي ايران آورده توهين ميكند واقعا كه ابله است

      بنده هيچ وقت با ماشين حساب خراب حساب كتاب نمي كنم اين سايت همان ماشين حساب خرابه است اين مردك هم محكوم به اعدام نشده اين آرزوهاي اين مزدورهاست كه بين ما دعوا راه بيندازند از قديم هم معروف بودند به تفرقه بنداز و حكومت كن حالا 4تا بچه مچه هيجاني ميشن دل اينه خوش ميشه خدا را شكر كه دشمنان ما از احمقها هستند

  4. بدا به حال ما که ساکت نشسته ایم واین سفاکهااینگونه جوانان ما را سلاخی میکنند.

  5. اگر این آقای محترم در آمریکا یا اروپا این کار را میکرد حتی بازداشت هم نمیشد.فرق از زمین تا آسمان

  6. شير مرد تنها نيستي….

  7. واقعا بدا به حال کسانی که خود را نماینده خدا میدانند واینگونه برای خود کسب مشروعیت میکند.واقعا گمان میکنند اینگونه مردم را ساکت کنند یا اینکه مردم ترسشان بیشتر وبیشتر بریزد.آن موقع نتیجه را باید ببینند.

  8. با دیدن این جوانان شجاع از اقدامات خودم (شرکت در تمام راهپمایی ها ، اهدا خون و….)در سال 57 شرمنده ام وبرای جبران آماده ام.

  9. جرئت و جربزه به این میگن داداش گلم تنها نیستی
    احمدی نژاد ننگت باد که از یک نوشته میترسی

  10. خدا لعنت کنه کسی رو که این جوان رو ببینه و ساکت بشینه و اعتراض نکنه . همه ما مسول هستیم در مقابل این جوان که به خاطر ما داره جونشو از دست میده. لعنت بر خامنه ای و دار و دسته فاشیستش

    • برو گوت بخور. ديوونه .اين آقا بايد اعدام بشه .بيشعور به رئيس جمهور ما توهين كرده. سگ پدر

  11. ای خاک بر سر ما که نمی توانیم کاری کنیم.

  12. نخبه به ایشون و امثال ایشون میگن نه به من خاک بر سر
    خاک بر سر مملکتی که نخبه ها و دگر اندیشانش مثل برگ خزان میریزن و از بین میرن و به جاش افراد کودن و بیچاره مملکت رو پر کردن
    در حال حاظر نکته مهم نجات جان ایشونه ولی خوب ، چه جوری میشه به ایشون کمک کرد؟
    آیا هم دانشگاهیاش باید اعتصاب کنن؟ آیا باید امضای اینترنتی جمع آوری کرد؟ آخه چه کاری میتونیم بکنیم که موثر باشه و فوری جواب بده؟
    البته دعا خیلی موثره و من همین الان دعا کردم ولی خواهش میکنم اگه راهی به نظرتون میرسه بفرمائید

  13. راه عبدالمالك ريگي را ادامه ميدهيم10/12/1388

    • koskesh maar jende..ghader nanato gaeedan

    • bebin gozo khan gondaton ke malek khiki bod madarash begeryad vojod nadasht pasho az sistan invartar bezare vase kharabkarish chon hame kaso karesham kharab bodan.rigi ke rigi bod ..amrica age khode alghaedeo talebanam vase kharabkari rahie iran mikard nabod mishodan ino motmaen bashin,iran afghanesatno iraqo pakestan nist,iran irane kheiliam gondast tamadonesham miarze be hameie amricao dast parvardehash.amrica ba hame daraeiash khayeie kurosham nemishe,garche in harfa eine in mimone ke to goshe khar yasin bekhoni to ke in chizaro nemifahmi,mifahmi?..

  14. ey dayus khamenei…dayusi dge ..khamaenei dayusi ghabul kon

  15. آخه چه کاری از دست ما براش بر میاد
    غیر از گریه و ناراحتی؟
    ولی ما تا آخرین نفس هستیم

  16. شجاعت و وطن پرستی حقیقی یعنی این، ای خامنه ای ضحاک ،ای فاشیست ضالم ، لعنت خدا بر تو

  17. bayad az kon daresh bezanan.

  18. رييس جمهوری فاشیست ايران در وبلاگش مینویسد: «کسانی که ديگر حتی هاله ای از نور هم نمی بينند، خداوند را از ‏محاسبات سياسی خود، کنار گذاشته اند.»
    اين چه بازی است که اين قدر مردم را عوام فرض کرده اند؟
    عده ای وقتی نماز می خوانند، جلوی خود يک جانماز خالی پهن می کنند و می گويند اين را برای امام زمان گذاشته اند يا در سر سفره، يک بشقاب غذا برای امام زمان می کشند يا می گويند فلان جلسه مهم را روز جمعه بياندازيد تا با حضور آقا تصميم بگيريم.فردا مهر امام زمان را هم درست کنند و به مردم نشان دهند.
    براستی ما مردم چقدر مقسریم؟؟؟؟؟

  19. ببخشید تصحیح میکنم
    رييس جمهوری فاشیست ايران در وبلاگش مینویسد: «کسانی که ديگر حتی هاله ای از نور هم نمی بينند، خداوند را از ‏محاسبات سياسی خود، کنار گذاشته اند.»
    اين چه بازی است که اين قدر مردم را عوام فرض کرده اند؟
    عده ای وقتی نماز می خوانند، جلوی خود يک جانماز خالی پهن می کنند و می گويند اين را برای امام زمان گذاشته اند يا در سر سفره، يک بشقاب غذا برای امام زمان می کشند يا می گويند فلان جلسه مهم را روز جمعه بياندازيد تا با حضور آقا تصميم بگيريم.فردا مهر امام زمان را هم درست کنند و به مردم نشان دهند.
    براستــــــــی ما مردم چقدر مقــصــــــــریم؟؟؟؟؟

  20. از خداوند منان وارحم الراحمين ميخواهم به همه ما عقل سليم و صبر عطا فرمايدبه مسئولين درايت كافي و نحوه برخورد با ملت و رعيت خودرا بياموزاند

  21. مرگ بر تخمی نژاد یهودی زاده ی مریض استفراغ خور و کون لیس اعراب و کمونیست ها که با نجس ترین دیکتاتورهایی مثل نرون و چنگیز بخت برگشته قابل قیاس نیست.
    یک بسیجی مزدور گفت

  22. نه اعدام نه
    چطوری کمکش کنم؟لعنت به این اختناق

  23. ba salam bayad goft ke dar in dovro zamoona harkasi be nafe khodesh khar mitazoona, rasta az ye taraf chapa ham az ye taraf va hich kasi be fekre mardom nist, darvaqe in aks ham vasili khoobia bara bazi dadane mardom,hamontovr ke az in aks maloome in neveshte fagahat photoshope na chize dige .chon aslan be qiafeye oon adam nemiad ke hamchin chizi ro neveshte bashe.

  24. ما همه با هم هستیم . ای مردم من هم میترسم ولی بزدل نیستم . اگر قرار باشد شیر مردها و شیر زنها را در ایران بگیرند و سر ببرند ترجیح می دهم با آنها بمیرم تا اینک با عده ای موش کور و کفتار و خفاش زندگی کنم . من با امیر المومنین هستم او که میگفت من هیچگاه قصاص قبل از جنایت نمی کنم و نیز گفته است بعد از من خوارج را نکشید. ای مومنین و ای ایرانیان سر فراز بخاطر فرزندانمان باید بایستیم وگرنه فردا فرزندانمان ما را نفرین خواهند کرد . اجازه ندهیم فرزندانمان برده این ابلیسان و فرصت طلبان شوند. اندکی صبر سحر نزدیک است

  25. عزیز دل . نور چشمم . فرزند رشیدم . پسر با شهامتم محمد یوسف رشیدی من بعنوان یه مادر در کنارت هستم . پسرم به تو افتخار میکنم و تمام دنیا به وجود تو جوان ایرانی افتخار میکنن تو آبروی ایرانی تو آبروی همه جوانان ایرانی تو آبروی منی .
    به تو میبالم و سرم را با افتخار بالا میگیرم .
    درود به شرف تو فرزند دلیر ایران . ننگ و نفرین بر احمقی نژاد کثافت و خامنه ای ضحاک

  26. این ددستان است نه دادستان

  27. هرروزبیشترازروزقبل اسم عدالت رو میشنویم ولی این وازه روزبه روز بی رنگ ترمیشه

  28. هرروزبیشترازروزقبل حرف از عدالته ولی هیچوقت اونو پیدا نخواهیم کرد

  29. واقعا اگر مي شد كمكش كرد كه خوب بود. متأسفانه مشكل اينه كه تو اين جور جريانات همه با هم همصدا نميشن. اميدوارم يه جوري نجات پيدا كنه هر چند كه تو اين مملكت ما رهايي فقط تو مرگه !

  30. مرگ بر نفاق

  31. خدمت همه دوستان عزیز سلام عرض می کنم، من چند تا سوال دارم، ببینید اولا منبع این خبر کجاست؟! دوما آیا شما به همه حق می دید که هر چی به ذهن و فکرشون رسید اون رو رو یه تکه کاغذ بنویسند و برای ملت نمایش بدهند؟! اگه جوابتون مثبت هست خب نباید کسی که همین فردا تو اینترنت یا اونترنت مطلبی(بدون مدرک و دلیل ) راجع به شما یا خانواده شما هم نوشت رو محکوم کنید سوما به نظرتون این روش اطلاع رسانی چقدر صحیح است؟!!!

  32. متاسفم براتون که طاقت شنیدن حرف مخالف رو ندارین سایت دروغ نیوز
    تمام نظرات جعل و گزینشی هست
    نظرات مخالف رو سانسور میکنین یکی دو تاشو میذارین بمونه این یعنی پیروزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    عاقبت همتون در 22 بهمن رقم خورد : مرگ و نیستی بر خائن

    • ای احمق!!! خائن تو و اون ا.ن و خ.ر . امثالهم هستید که باندازه یک ارزن هم شعور ندارید که ببینینید 22بهمن ترس و وحشت جنون آمیز حکومت یزیدی و ارعاب و سرکوب بود که بر حضور چند میلیونی ملت به ظاهر غالب شد . اگر اون جماعت اجیر شده غیر تهرانی را با آن همه تجهیزات و شرارت در مقابل مردم قرار نمیدادند با ان چشمهای نابینایتان می دیدید که خاطره 25 خرداد با عظمت بیشتر در 22 بهمن تکرار می شد و کوس رسوائی نظام استبدادی نه تنها در کره زمین که در کهکشانهای دور هم بصدا در می آمد .

  33. يه مرد واقعيه

  34. این چه دولتیه که نمیتونیم از رئیس جمهور انتقاد کنیم. آزادی در کشور من تنها نام یک میدان است. دکتر علی شریعتی

  35. فقط باید همه با هم باشیم به معنی واقعی کلمه تو این دنیا از هیچی نترسین چون چیزی برای ترسیدن نیست…
    شاید بگین مرگ ولی به هرچی که باور دارین قسم که مرگ فقط تبدیل شدن از یه انرژی به انرژی دیگست و بهشت جهنم فقط برای آدمای بی اطلاع…
    بیایید با هم باشیم..

  36. گمان ميكنم اگر خدا هم با شد با ز هم مورد قبول شما نيست شما كه ميگو هيد احمدي نزاد مورد قبول نيست
    بفرماهيد چه كسي مورد عنايت شما واقع ميشود

  37. دمش گرم بخدا 1000 تا از این آدما با این جرات باش ایران آباد میشه

  38. سلام
    هرکی هندونه میخوره پای لرزش هم بشینه وگرنه همه مبارزن

  39. لطفا یکی به من بگه فاشیست یعنی چه ؟
    خدمت به مردم ، دستگیری از محرومان ،احقاق حقوق هسته ای کشور ، ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان، کمک به کشورهای مسلمان و مستضعف و ستمدیده مثل فلسطین و … و تلاش برای برقراری عدالت ، پافشاری بر اصول اسلامی و انسانی و … کارهای فاشیستی است ؟!؟!؟!؟!؟

    • هادی غفاری:
      «نه‌ساله بودم كه پس از ديدن شعار «مرگ بر حكومت فاشيستي پهلوي» در اعلاميه‌ها، از پدرم پرسيدم كه فاشيسم يعني چه؟ كه گوش مرا كشيد و بسيار هم درد گرفت، اعتراض كردم كه چرا گوشم را مي‌كشي؟ گفت مي‌خواهم به تو بفهمانم كه فاشيسم يعني اين. يعني گوش تو را مي‌كشم، تو هم حق نداري كه حرف بزني و پاسخگو هم نيستم و به تو هم مربوط نيست كه چرا من گوش تو را مي‌كَنم. بعد به من گفت كه هر چه به تو مي‌گويم بايد گوش كني، گفتم آخر اين درست نيست؟ گفت مگر تو نمي‌خواهي بداني فاشيسم يعني چه؟ فاشيست يعني همين و هر چه من گفتم و خواستم درست است. گفتم اين كه خيلي بد است. گفت ما هم به اين دليل مي‌گوييم كه بد است».
      و اما
      هادی غَفّاری، عضو شورای مرکزی مجمع «نیروهای خط امام» و رییس موسسهٔ الهادی است. وی، فردی است که نامش با امیر عباس هویدا در تاریخ گره خورده‌ است. پیش از آنکه هویدا به حکم صادق خلخالی قاضی شرع انقلاب اعدام شود، به گلولهٔ هادی غفاری اعدام شد.

      هادی غفاری نماینده سه دوره اول مجلس شورای اسلامی بود و در انتخابات مجلس چهارم، پنجم و هفتم رد صلاحیت شد.

    • در یک کلام خامنه ای و تو کثیف یعنی فاشیست

    • nik عزیز همه اینمواردی که گفتی و بنظرت گفتمان دولت ا.ن است یک توهم زجر آور بیش نیست .دولتی خادم مردم است که شاخص های اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی و …. در آن با ارقام و اعداد صحیح وشفاف بیان کننده رشد و ارتقاء کمی وکیفی زندگی مردم باشد. آیا واقعا شما چنین احساسی در روند زندگی خود دارید؟!حال بقیه موارد نیاز به بحث های مفصل دارد.

    • baba to dige kheyli khabet sangine. fekr nakonam be in rahatiha bidarshi NIK.

  40. لازم باشد برای رهایی این دلاور سبز جانمان را فدا میکنیم
    کجای تاریخ این کشور سلحشورانی چنین سراغ دارید

    فقط بگویید کجا و چگونه بیلییم.

  41. قانون اساسي هر كشوري براي تنظیم روابط سه قوه و تضمین حقوق مردم در برابر حکومت است، قانون اساسی ما حاوی حدود صدوهشتاد ماده است که اغلب مردم از متن آن غافل اند که هیچ، حتی تعریف درستی از آن ندارند، به نظر من در سیستم آموزشی معیوب ما باید در دوره ی دبیرستان واحد درسی قانون اساسی گنجانده شود تا مردم نسبت به حقوق و حدود خود در برابر قانون و حکومت آگاهی بیابند. مشکل مردم ما این است که تربیت و بینش سیاسی ندارند و یا حکومت برای تضمین بقا خود چنین استراتژی را اتخاذ کرده است.
    رئیس جمهور هم یک بشر است و اگر انسان دیگری سیاستهای او را فاشیستی میداند، دلیلی بر آزار و شکنجه ی او نمی تواند باشد، مگر اینکه رئیس جمهور مقام الهی داشته باشد!؟ بهر حال سلب آزادی و حیات فردی به خاطر بیان اعتقادش در خصوص عملکرد فرى دیگری نقض فاحش حقوق بشر است.

  42. آخرین سنگر سکوته
    حق ما گرفتنی نیست
    آسمونش هم بگیرید
    این پرنده مردنی نیست…
    موج دست های من و تو دست دریا رو گرفته
    عکس تو با سرمه خون؛ چشم دنیا رو گرفته…

    یا زهرا(س)
    خودت به فریادمون برس…

  43. دوست خوبم محمد یوسف رشیدی
    همه با تو هستند خدا پشت توست و دعای مردم همراهت
    تو سربلند و پیروز خواهی شد
    مرگ بر دیکتاتور
    رئیس جمهور فاشیست
    این مملکت جای تو نیست

  44. خداوندا از دست ما كاري بر نمياد خودت به دوستي محمد مصطفي اين خامنه اي و دارودسته اش را اگر قابل هدايت هستند هدايت بده و اگر هدايت نميشوند از صفحه روزگار محوشان بگردان همه 3 بار بگين اميين

  45. بيژن جون مگه قرار نبود بيست و دوم بهمن بياييد و كار حكومتو كسره كنيد پس چي شد؟ شما كه اينقدر شجاعيد (البته تو وبلاگها) و حاضريد جونتون رو بديد. اين سايت هم از بي سوژه ايي اين عكس رو براي بار چندم انداخته توي اينجا و فرياد وامظلوما رو بلند كرده
    شما سبزها كه روز بيست و دوم بهمن نسختون پيچيده شد و حالا فقط ميتونيد مثل اين شخي اصلاحاتتون توي وبلاگها بشيد رستم دستان

  46. به امید آزادی این عزیز ایرونی . خدا کمکش کنه. به امید روزی که ماهیت اصلی این آخوندای کثیف آشکار بشه. خداوند به مرممان کمک کنه. الهی آمین

  47. اگه اعدامش كنن حقشه . چه معني داره رييس جمهوري رو كه يه ملت انتخاب كردن ايشون قبول ندارن مگه ايشون كي هستن اگر واقعا اعدام بشه حتما يه خراب كاري هاي بزرگي داره كه مستحق اعدامه

    • هیچ انسانی در هیچ شرایطی حق نداره جون یک انسان رو بگیره یکی از عزیزانت رو کافیه جای اون بزاری حامد آیا بازم حاضری همین حرف رو بزنی
      بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
      چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار

    • من هم موافقم

  48. biadabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(az tarafe samad agha)

  49. واقعا شجاعتش رو تحسین میکنم حامد کم چرت و پرت بگو و یکم این عقل نداشته ات رو بکار بنداز و ببین که واقعا کی رییس جمهور هست

  50. behesh begu shalvaresho bekeshe bala

  51. گفت آن یار کزو گشت سر دار بلند
    جرمش این بود که اسرار هویدا می‌کرد

  52. حامد جان دوست من ، تو خودت تویی تفکر تو ! این مملکت رو تخریب کرده . ای کاش بیاندیشی هموطنم

  53. […] محکوم به اعدام است کمکش کن هموطن محمد یوسف رشیدی مورخ 6/9/88 در خانه پدری خود در نوشهر توسط وزارت […] […]

  54. خامنه ای خامنه ای ننگ به نیرنگ تو
    خون جوانان ما می چکد از چنگ تو
    ای ز شراره ستم ، شعله به ایران زده
    امن و امان وطن، یکسره بر هم زده
    بر سر هر خرمنی ، در د ل هر گلشنی
    آتش بیداد تو ، صاعقه غم زده
    کینه انبوه تو ، خون دل توده هاست
    تیر تو بر سینه ها ، دشنه ماتم زده
    شیخک بد کاره، دیو ستم پاره ای
    عقرب جراره ای ، روبه مکاره ای
    جور و جفا در تو هست ، مهر و وفا در تو نیست
    زهر بلا در تو هست ، شهد صفا در تو نیست
    در همه دور زمان ، چون تو ستم کاره نیست
    عامل هر فتنه ای ، صلح و صفا در تو نیست
    خامنه ای خامنه ای ننگ به نیرنگ تو
    خون جوانان ما می چکد از چنگ تو
    در همه کشور به پاست ، نائره جنگ تو
    گوش وطن خسته از ، طبل بد آهنگ تو
    مظهر شیطان تو یی ، دشمن انسان تویی
    ای همه اهریمنی ، سرحد فرهنگ تو
    رسم تو عصیانگری ، کار تو ویرانگری
    تیره شده کشور از ، حیله و نیرنگ تو
    دشمن این ملتی ، موجب هر ذلتی
    سایه هر وحشتی ، فتنه این امتی
    جور و جفا در تو هست ، مهر و وفا در تو نیست
    زهر بلا در تو هست ، شهد صفا در تو نیست
    در همه دور زمان ، چون تو ستم کاره نیست
    عامل هر فتنه ای ، صلح و صفا در تو نیست
    خامنه ای خامنه ای ننگ به نیرنگ تو
    خون جوانان ما می چکد از چنگ تو

  55. برادر جرأت اندیشیدن داشته باش

  56. راسته ميگن شب چهارشنبه سوري باز سبزها ميان خيابون؟

  57. هیهات من …. مرگ بر این یزیدیان

  58. حامد خفه شو خون اشامه بیچاره

  59. مرگ بر ضد ولايت فقيه

  60. مرگ بر دیکتاتور
    مرگ بر دیکتاتور
    مرگ بر دیکتاتور

  61. حامد جان
    زمانی این مملکت درست میشه که حتی امثال عبد المالک ریگی رو هم اعدام نکنن(حبس ابد)
    چه برسه به این دانشجوی بدبخت ننه مرده
    کشتن کشتن میاره
    تاریخ رو بخون متوجه میشی چرا الان تو اروپاا اعدام جایی نداره
    دانشجویی از پلی تکنیک

  62. مرد باشيد و مردونه بايستيد

  63. مرگ بر رژیم حیوانی اسلامی ایران و خامنه ای گرگ!

  64. حامد جان خیلی خری!
    نوبت تو هم میشه که به یه بهونه الکی اعدامت کنن!
    اونوقت دیگه کسی نمونده که بهت کمک کنه!
    این شعر رو که از یه کشیش آلمانی به نام مارتن نایمولر هستش رو بخون!
    وقتی که نازی ها آمدند کمونیست ها را بگیرند،
    من اعتراض نکردم، به خود گفتم ، من کمونیست نیستم.
    وقتی آمدند سندیکالیست ها را بازداشت کردند،
    من اعتراض نکردم ،بخود گفتم ،من سندیکا لیست نیستم.
    وقتی که آمدند یهودیان را بازداشت کردند،
    من اعتراض نکردم ،و بخود گفتم ، من یهودی نیستم.
    وقتی که آمدند، کاتولیک ها را بازداشت کردند ،
    من اعتراض نکردم و بخود گفتم ، من کاتولیک نیستم.
    بعدأ آمدند مرا بازداشت کردند،
    امٌا دیگر کسی باقی نمانده بود ،که به بازداشت من اعتراض بکند.
    (پایان )

  65. طرفدارای احمدی نژاد رو ببینید، دست همشون رو شده که چه جور آدمایین. حالا دیگه هر کودک خردسالی هم معنی فاشیست را فهمیده، متاسفم که با آدمهای سیاهی مثل اینها تو یه جامعه زندگی میکنم، خداوند همه ما را به راهه راست هدایت فرماید

  66. اینا به هرکی نذاره دزدی کنن، همجنس بازی کنن، عرق بخورن، دختراشونم نیمه لخت بیان تو خیابون، میگن فاشیست….

بیان دیدگاه